Bluzki damskie i sukienki niewłaściwe eksponowane
Bluzki damskie dobrze promowane
Dobra promocja czyni cuda. Wiedzą o tym doskonale handlowcy, a mimo to popełniają błędy w reklamie. Można promować bluzki damskie i inne części garderoby na różne sposoby. Można prezentować ubrania na manekinach, ładnie je eksponując, dodając np. naszyjniki i apaszki i tworząc całe stylizacje. Innym sposobem na prezentowanie odzieży jest przygotowanie efektownych zdjęć w kolorze i umieszczenie ich na stronach internetowych wraz z zachęcającym napisem.
W sklepach oferuje się nieraz promocje i obniżki cen od 10 do 70 procent. Warto o takich obniżkach poinformować w sklepie stacjonarnym oraz na stronie internetowej firmy. Druk kuponów rabatowych w gazetach także jest doskonałą ideą. Największym grzechem sprzedawców jest brak zgody na mierzenie rzeczy lub na ich wymianę, jeśli okażą się nietrafionym prezentem. Czasami czapki zimowe podobają się kupującemu, ale obdarowanemu nie przypadną do gustu. Zdarza się, że szale damskie nie przypadną do gustu, dlatego też osoba obdarowana chciałaby oddać niechciany prezent.
Jakie błędy popełniają handlowcy
Błędów jest wiele, a oto niektóre z nich:
Wyprzedaże i promocje sezonowe
Prezentacje ubrań powinny być interesujące i zachęcające do zakupu. Coraz więcej osób pragnie mieć eleganckie ubrania, a dobre ceny i ciekawa promocja to prawdziwa dźwignia handlu. Przed końcem sezonu często odzież damska xl dostępna jest w wyprzedaży. Obniżki ostatnich, pojedynczych egzemplarzy powinny sięgać nawet połowy ceny. 10 procent zniżki jest zdecydowanie za mało motywujące do zakupu. Sklep online to dobre miejsce na sprzedaż – Polacy lubią internet i często kupują w ten sposób. Jest to dla nich o wiele wygodniejsza metoda zakupu, a towar dostarczany jest pod adres domowy.